JufDebby.reismee.nl

Turkije dag 1

Turkije dag 1.

Vanmorgen om half 12 kwam Lizanne mij ophalen. We vertrokken naar het vliegveld in Charleroi. Daar vertrok het vliegtuig pas om 4 uur. Dus we moesten wel een tijdje wachten! Maar omdat de meester te laat was..... Konden we ook pas laat inchecken. Dit was minder. We hebben de tijd toch omgekregen en om half 4 mochten we dan eindelijk het vliegtuig in. Ik vond het dus vet spannend! Voor de eerste keer zonder papa en mama in het vliegtuig voor 3 uur. Eenmaal in het vliegtuig zakte die spanning wel weg. Maar toen we echt vlogen, kregen we te maken met veel turbulentie! Het vliegtuig ging van links naar rechts alsof je in een achtbaan zat. Veel mensen reageerden paniekerig en wilden het vliegtuig uit. Maar dit gaat natuurlijk niet!

Na 3 uur zijn we toch veilig geland in Istanbul. Hier hadden de meesten toch wel erge honger. Maar toch besloten we als groep om eerst nog een uur met de bus naar het hotel te rijden. Het is een klein maar grappig hotel. Midden in een centrumpje met restaurants en cafes. Dus we kwamen in het hotel, hebben de kamers verdeeld en zijn toen meteen erop uit gegaan. Eerst wilden we eens een rondje lopen, maar we besloten al snel om ergens te gaan eten. We zaten in een gezellig restaurantje waar ik een overheerlijke Turkse kebab heb gegeten.

We zijn daar vrij lang blijven hangen en zijn nog naar een discotheek geweest die in het restaurant lag. We waren maar met vier mensen, dus het feest was snel gevierd. Daarna ben ik nog even lekker wat gaan drinken en toen ja... toen zat ik weer in mijn hotelletje een stukje voor jullie te schrijven!

Jullie horen nog van me! :)

X Debby

Reacties

Reacties

Marcel

Haai juffrouw Debby, Wat een leuke blog. En wat bof jij toch met die lekkere Kebab. Wil ik ook!

Groetjes, M en ook de groetjes van A.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!